2 de des. 2017

Nova página web de Marian

No podia acabar l' any sense regalar-vos una coseta. Normalment poso un àlbum il.lustrat que us recomano, o us parlo d' un autor que a mi m' agrada. El que sempre vull amb aquest blog es poder compartir amb tots vosaltres tot el que estigui relacionat amb el món de l' il.lustració, ja que és una de les meves grans passions. I gràcies a aquesta passió, vaig poder conèixer els cursos de Marian Lario, amb els que vaig aprendre a crear un àlbum il.lustrat i vaig conèixer un munt d' eines i continguts per utilitzar. I pensant que molts dels que mirareu el meu blog també sereu il.lustradors i creadors, volia fer-vos arribar la nova pàgina web de Marian, perquè així podreu aprendre molt:  

WEB MARIAN LARIO 
Què podeu trobar en aquesta pàgina? Dons moltes eines : tallers , mini-cursos i mapes de viatge a l' apartat ESCOLA; els col.laboradors i les seves idees: Marian, Yoel Frankel, Concha Pasamar, Dipacho, .....; enllaç a blog i a facebook, i també un racó per compartir la teva experiència quan facis un dels tallers.
El recomano perque confio plenament en qui ho ha creat i els seus col.laboradors, i segur que us agradarà massa!


Aprofito també aquesta entrada de Desembre per parlar d' un conte il.lustrat per una gran amiga, i em fa tanta il.lusió que el vagin a editar, que ho tinc que compartir amb vosaltres:


Escrit per Lismar Marcano i amb imatges de KARIN GALVIS, il.lustradora  veneçolana i gran amiga virtual, companya de somnis dibuixats. Espero que gaudiu molt del conte!

1 comentari:

karin ha dit...

Muchas gracias Olga querida, ha sido una gran ilusión para Lismar y para mi ver que nuestro sueño ya es una realidad, con mucho esfuerzo Amor y dedicación hemos creado este álbum ilustrado que espero muy pronto este en las manos de muchos niños!!